fredag 16. juni 2017

God sommer!

I forrige blogginnlegg skrev jeg om makuleringsmaskin og det å rydde i skriveprosjektene på en forsvarlig måte. Men nå er sommeren her, og det er tid for ferie og å kose seg litt ekstra.


Men hvem vet, kanskje det er akkurat da du har tid og mulighet til å skrive? Veldig mange har det sånn. Jeg kommer til å ta fri fra selve ULFF-blogger i ferien, men det er bare å kommentere bloggposter om du vil. Jeg svarer når jeg har mulighet. Anonyme henvendelser og spam blir som vanlig ikke lagt ut, men det er du jo vant med.

Uansett håper jeg at du får en flott sommer! Jeg skal være mye hjemme men også på noen dagsturer. Jeg er også invitert i et bryllup i begynnelsen av  juli, det blir en tur der jeg er borte et par dager, men ellers har jeg ikke de aller største planene for akkurat sommerferien når det gjelder det å reise bort. Men skriveplaner har jeg mange av! Hva med deg?


Riktig god sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar